Reklamačný poriadok
Záručná doba na zakúpený tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom zakúpenia, resp. dňom prevzatia zásielky s tovarom zákazníkom. Záruka sa vzťahuje aj na tovar predávaný vo výpredaji alebo so zľavou. Ak je však poskytnutá zľava kvôli určitej chybe alebo vade tovaru nie je ju možné reklamovať.
Záručným dokladom pri kúpe tovaru prostredníctvom internetovej stránky je faktúra dodaná spolu s tovarom, pri kúpe tovaru v kamennej predajni doklad o zakúpení tovaru z registračnej pokladnice.
.
Reklamovaný tovar je možné zaslať na adresu sídla spoločnosti predávajúceho.
Kupujúci doručí na vlastné náklady a riziko reklamovaný tovar na adresu:
Detská hračka, s.r.o.
M. Schneidra - Trnavského 7
841 01 Bratislava
Ak kupujúci reklamuje zakúpený tovar odporúčame zákazníkom vopred nás kontaktovať emailom alebo telefonicky pre spresnenie postupu reklamácie. Reklamovaný tovar musí byť doručený pokiaľ je to možné v pôvodnom obale, v úplnom stave a musí k nemu byť priložená kópia faktúry o kúpe reklamovaného tovaru spolu s popisom chyby a kontaktnými údajmi na kupujúceho (meno, adresa, telefónne číslo, e-mail). V prípade tovaru zakúpeného v predajni je kupujúci povinný uplatniť reklamáciu s kópiou dokladu o zakúpení tovaru z registračnej pokladnice.
Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo najkratšom termíne. Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 dní od doručenia, resp. od prijatia reklamovaného tovaru. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté jej riešením. V prípade, že nám reklamovaný tovar zasielate odporúčame zaslať ako doporučenú a poistenú zásielku, pretože nenesieme zodpovednosť za prípadnú stratu zásielky. Reklamovaný tovar prosíme nezasielať na dobierku – nebude prevzatý.
V prípade, že dôjde k chybe na výrobku v záručnej dobe má kupujúci právo na odstránenie vzniknutej chyby. V prípade, že bude reklamácia uznaná a chyba výrobku neodstrániteľná nahradí predávajúci chybný výrobok novým – výmenou za nový kus, resp. po dohode s kupujúcim výrobkom iným do hodnoty reklamovaného tovaru. V prípade ak sa reklamovaný tovar už nevyrába má kupujúci v prípade uznania reklamácie nárok na vrátenie kúpnej ceny tovaru.
Reklamácie nekompletnosti zásielky alebo poškodenia tovaru počas prepravy:
Zákazník je povinný tovar skontrolovať bezprostredne po prevzatí zásielky. V prípade viditeľného poškodenia zásielky počas prepravy je potrebné uplatniť reklamáciu bezodkladne u prepravcu a spísať s prepravcom reklamačný zápis. Bez tohto zápisu reklamácia z dôvodu poškodenia zásielky pri preprave nebude akceptovaná. Kupujúci je tiež povinný bezodkladne po prevzatí zásielky skontrolovať neporušenie tovaru, ktoré nebolo viditeľné pri prevzatí a tiež kompletnosť a stav tovaru v zásielke. Reklamáciu je potrebné uplatniť písomne emailom do 24 hodín po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie týkajúce sa poškodenia zásielky pri preprave alebo nekompletnosti zásielky nebudú akceptované.
Reklamácie prípadnej nekompletnosti jednotlivých produktov po rozbalení:
Nekompletnosť jednotlivých produktov po rozbalení (napr. počet kusov, chýbajúce časti hračiek a hier) je zákazník povinný uplatniť do 7 dní od prevzatia tovaru. Neskoršie reklamácie nebudú akceptované.
Reklamovať nie je možné:
výrobok poškodený prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
výrobok znečistený , resp. jeho časti
výrobok nesmie byť použitý v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou , prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa výrobok bežne používa
výrobok poškodený mechanicky, neodborným zaobchádzaním a manipuláciou
výrobok poškodený úmyselne
výrobok poškodený v dôsledku živelnej udalosti, katastrofy, vplyvom poveternostných podmienok, alebo používaním v extrémnych a neobvyklých podmienkach
výrobok, ktorému vypršala dňom prevzatia do opravy záručná doba
O výsledku reklamačného konania informujeme zákazníka telefonicky a emailom. Ako doklad o reklamácii obdrží zákazník reklamačný protokol.